Ring Ring................. It's Sweden baby

Sitter i min ensamhet och kollar på tv samt springer till toan konstant för att min mage e SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ inte på min sida denna morgon och helt plötsligt ringer hemtelefonen. Först stirrade jag på den och tänke (what da hella) vem ringer hem till mig så här tidigt?!?!??!? När jag svarade så fick jag höra en röst jag inte hört på ett tag och det var en kompis från sverige som ringde:) Alltid lika roligt när mina vänner från sverige ringer, keep the phone buzzing mina häxor, den har vart lite väl lugn och tyst den senaste tiden:D

Yours HBIC


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Aaah va najs=) Tyckte d va så kul när du skrev häxor hahaha. Å ang pizza när man vaknar.. asså d känns som att DU vet vad jag pratar om asså, när man vill ha nåt då är d bara att BRING IT! =)

2009-09-18 @ 23:04:09
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0