Helt straffad.................... Ett öga öppet......

För nån dum anledning sitter jag vid datan nu och försöker blogga när GUD vet att jag e alkoliserad som rena satmaran:P Hade en riktigt sjukt bra kväll, ni vet en sån där kväll där allt bara flyter på bra och man möter helt random och kanske lite scandalous ppl:) Fast vi var själva scandalous inatt, med klass dock och röjde skiten ut denna stad:) Det var dipp, turn AND twist på dansgolvet.

Jag svääääääääääääär
jag dansade som om jag vore 18 år igen med inga muskel besvär what so ever:P Bra och vet att man fortfarande har det när dte gäller:)
Ska trycka i mig mat nu innan jag lägger mig så jag mår bättre imorgon:)

Smoooches Heffas :)

Yours HBIC

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

absolut. helgen har spenderats på havet.. heelt underbart. själv då?

2009-09-20 @ 21:09:55
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Guud va hääärligt att höra, U DESEEERVE :p

2009-09-21 @ 00:16:10
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0