En bra lördag eftermiddag

Kan inte begära efter en bättre lördag eftermiddag som just nu. Vädret är härliga 28 grader sol, sitter hemma med olivolja i håret som en "hårinpackning" samt ett kallt glas vitt:)

När man sitter i sin ensamhet och bara hör ens egna tankar så börjar man tänka om en massa saker och analysera samt över analysera vissa saker i livet. Just nu sitter jag och tänker på en viss grej och om jag hanterade det hela fel, men om jag ska vara ärlig så gjorde jag det jag kunde och om folk tycker annat fuck them! Som jag alltid säger så står jag för mina handlingar och ord!

Nu ska jag återgå till min tv:)

Yours HBIC


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

heeeej.. jag är back on track. allt väl?

2009-09-13 @ 01:04:39
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Miss J

Miss you, looooove! Kände bara för att sprida lite kärlek till dig! love you a lot, you're the best, always! Smoooooches! PS. LOOOOOVE your blog, you are fabolous!

2009-09-17 @ 00:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0