hålla tyst el berätta?!?!?


Som alla andra bloggare så ska ja väl försöka att berätta lite om mig sj. Det är dock inte lika enklet som man får det att låta. men jag ska försöka berätta lite smått. 
Jag är härliga 23 år och helt ny till denna blogg värld.

Jag kommer från en rikgt nice familj som ja har all kärlek för och samma gäller för mig, förutom min lilla hemlighet som dem inte känner till, vilket e att ja är BÖG!. Jag trivs själv jätte bra med det och jag har min vänner som jag älskar och dem älskar mig för den jag är. Man tycker ju att ens egen familj ska älska en unconditionally men så är det tyvärr inte i livet. Har starka minnen om hur min far berättade för mig och mina syskon både när vi var yngre och i denna ålder om att, om någon utav hans barn blev homosexuella så skulle han personligen döda dem för att vi kommer från en "finare" familj och sådan skam får det inte finns. Ja det va väl lite kort om min familj, men så länge ja inte berättar om min "andra" livs stil så har jag mitt liv o behåll och massa ro och harmoni inom familjen och släkten.

Ska man offra sin egen glädje för att behålla kvar harmonin i sin egen familj eller ska man berätta om vem man är och förstöra sin familj? har så många frågor ibland men tyvärr inga svar el svar som ja vill höra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0