Vilken dag...

Sitter på soffan och är sjukt trött nu! Chocolate i ena handen och mobilen i andra, e så trött att jag orkar inte ens konsentrera mig på vad min kompis säger så jag var tvungen att lägga på haha:P Kanske lite otrevligt men jag har ingen ORK och han pratar fööööööööör mkt!:P

Hade en skön dag ute på stan med mina kompisar. S letade efter parfymer vilket vi hittade i Macy's. Hon köpte en Burberry och en från Elizabeth Areden, btw så har Elizabeth Arden en skit bra handlotion:) Man kan tvätta händerna flera gånger under dagens gång men dem är forfarande återfuktade:) 
Efter det gick vi till ett Steak House och åt mat och drack drinkar, jag drack endast ett glas vitt och nån lime drink som va riktigt god:) När vi var klara där gick vi till ett annat ställe och åt Cheesecake:) Har ätit så mkt idag, and thats the way we like it!:)
Vi sprang in i Bartels en snabbis för att  S skulle köpa nå nässpray och när vi stod där kom en kvinna fram till mig och sa att hon tycker jag var väldigt vacker och har jätte fin hy:) hihi snacka om att jag blev glad:)

Nu ska jag sova ZzZzZzZzZzZZzzzzzZZZZZ

yours HBIC







Kommentarer
Postat av: Nadja

Idag ska jag köra bil på körskolan sj? Jag äter mycket vitaminer. =) kram

2009-08-27 @ 07:49:24
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0