Used to be the shit!

Så det finns ett fik här som jag verkligen gillar och jag älskar deras Chailatte! Den ger min mage alltid en käsla av satisfaction bortom denna värld!

Tänk er en orgasm som stimulerar kroppen, YES! Den känslan får min mage av denna Chai:)  En dag får vi veta att vår favorit kille som jobbar där har fått sparken och dem andra som vi gillade har slutat, var vi tvugna att sluta gå dit. It was a sad day indeed:(  Nu måste jag hitta ett nytt ställe:S And let the hunt begin:)

Yours HBIC



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: jaha, vad kul! :) Vart i usa? :)

Det blir skola, sen kanske träffa någon :) Själv? :)

2009-08-26 @ 05:33:12
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Neee shit va synd!! D va så med min favvopizzeria oxå, IT SHUT DOWN :( Men du hittar säkert något annat, i hope!!

2009-08-26 @ 12:24:51
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0