Alla har fördomar!

Jag och min vän E snackar ibland om att man har fördomar och hur man ser på folk. Helt seriöst, visst har vi fördomar, men det har så många andra männsikor oxå. Folk som går runt och säger att dem inte har det måste ljuga tror jag. jag kan erkäna, jag har en del fördomar och åsikter om en del saker samt människor.
 Visst är jag en bra männsika som många andra här ute i världen:) Ville bara få det sagt att dem som påstar sig inte ha fördomar, ljuger för sig själva!  


Yours HBIC




Kommentarer
Postat av: Lina

Alla människor måste ha fördommar! Annars är det väldigt konstigt!



Nu har jag tagit ett stort glas vin! Imorgon blir det dans på bardisken! Vad är planerna för din helg?



Kram

2009-09-04 @ 19:35:59
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0