Night time means time to get X-rated

Precis som en lördag kväll ska vara sitter jag hemma med ett glas vitt i handen PLUS gott sällskap. Ska ut och fira en kompis som fyller år, hela härliga 23 år blir hon GRATTIS:)
Håret är uppfönat och klart, insmörjd i rätt lotion för kvällen så kroppen lukar purrrfect samt some what shinny;) Det enda som fattas nu är den perfecta outfiten för kvällen. Blir väl säkert att gäva gräva GRÄVA i garderoben efter nått HOT!:) Dessutom efter lite drinkar så kommer alteregot komma fram, i mitt fall kommer Neyney komma fram och för er som inte känner till henne så e det Naomi Campbell's syster, el jag har tagit mig friheten att göra dte till hennes lilla syster hihi:P

Hopps ni hade en bra lördag i sverige:)

Yours HBIC

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

YOU GO NEYNEY haha! Hoppas ni hade kuuul!



Puss

2009-09-20 @ 12:07:14
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0