Så trött....

Är sjukt trött och min hjärna verkar inte riktigt funktionera  som den ska:S Vill så gärna sova men kan inte. Måste ringa till jävla CSN kl 15.00 svensk tid vilket motsvara 06.00 på morgonen hos mig. Visst skulle jag kunna lägga mig några timmar och vila, men jag känner mig sj allt för väl och vet när larmet går igång så kommer jag säkert inte vakna. Finns väl inte så mkt göra förutom att äta which I LOVE och glo på tv i hopp om att tiden kommer rusa förbi.
Det är nu jag önska jag kunde trolla:) Fast om jag kunde trolla skulle jag inte vänta på nå helvetes csn, utan skulle trolla fram massiv av pengar i nått utav mina konton:) Man kan ju alltid drömma mina bitches:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0