Så kallade kändisar....

Tydligen festade vi med kändisar igår, om man nu ska kalla det så. Man kan kalla dem för Z-listers:P Om ni nu har hört om Redman och Methodman. Visst dem hade en tid då dem var on fire med en bra karriar, but rest a sure den existerar inte längre. Nä nu låter jag som en hatare haha, usch. I don't hate, inte in public åtminstonde.
Nä men det e sant dem har inte haft nån karriär på väldigt länge. Men dem var tydligen under samma tak som oss igår och festade. Det förklara weed lukten jag kände under kvällens gång:P  För dem som inte vet så JA, jag är lagom fördomsfull och antar en del saker om vissa människor på hur dem beter sig el representerar sig, thats just me och jag VET att många gör samma sak!

Nu ska jag fortsätta frossa i mig mat och bakelser som S har lagat:)

Yours HBIC


Kommentarer
Postat av: Simone

SV: Ellerhur, dom är lite nasty, på något vis ;D Men ett par välvårdade snygga kvinnofötter i högaklackar är galet snyggt, men tar i dem, nooo ;P

2009-09-18 @ 01:18:27
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Lynda

I so agree with you haha

2009-09-18 @ 18:47:03
URL: http://cocoboohbymoi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0