Ring Ring.................. It's london baby

Hade nyss det bästa samtalet med en SJUKT god vän till mig:) Hon bor och pluggar i london. Som vanligt satt jag placerad framför tv:n med mat framför mig, and by now så tror jag ni har fattat vilken kärlek jag har för mat:) Så ringer hemluren, jag blir alltid lika glad samt förvånad när den ringer, inte många som har det nummret så jag vet när dte ringer är det verkligen en person som jag vill prata med förutom när dessa jävla telefonförsäljare ringer, inget illa menat har sj vart en men men just don't like them:P

Har inte pratat med henne i nästan över 3 veckor så vi hade mkt GOSSIP och annat skit, vi satt nog 1 timma och 30 min, vi hade kunnat forsatt men min retard till hemlur, batterierna dog under samtalet så det var the end på vår konversation for now:(

Yours HBIC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0