Mixade känslor....

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att börja skolan igen. Jag kanske bara har blivit lat och bekväm med att slösa pengar men inte att gå i skolan. Jag flyttade ju trots allt hit till usa för att börja ett nytt liv borta från allt samt att plugga, enda problemet är att jag har inte gjort så mkt pluggande den senaste tiden. Varken lusten, energin el ambitionerna strömmar genom mina vener. Sedan kan det ju bara vara en dålig dag för att jag har så mkt att tänka på just nu som påverkar mitt humor. För att igår satt jag och pratade med min vän S om hur triggade vi är för denna termin och hur vi ska slippa åka den där äckliga bussen eftersom vi har "typ" fixat bil:) Just nu är det bara mkt som tynger mig och jag är lagom förvirrad om en del saker.

Yours HBIC


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Åh vännen, jag kan tänka mig att det inte e lätt. Spec när du redan har massa att tänka på. Jag hoppas och tror att du kommer finna styrkan som kommer pusha dig framåt. Finns här iaf, massa kramar!!

2009-09-22 @ 12:11:42
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0