Skolkar igen!!!

Detta kan ju inte vara bra nu, har skolkat hela denna vecka samt hela förra veckan också! Måste börja skärpa mig innan ja får problem med skolan, fast som tur har jag min kompis som jobbar hos min läkare som kan ge mig falska läkar intyg som jag har nämt tidigare i ett utav mina blogg inlägg.

Solen skiner ordentlgt idag, så UT ska jag med min vän och kolla klänningar. Hon ska på bröllop och som ja säger, hon måste OUT SHINE the bride! För två veckor sedan var vi  på Chanel och Gucci och kollade efter klänningar fast det fanns inga i hennes storlek, dem va alla för stora, man tänker när man är modelsmal som henne borde just dessa butiker ha nått som passar.

Nu ska vi till Nordstrom och kolla efter klännigar, personligen tycker jag att Nordstrom är tråkig men dem har fina märken där så vi hoppas på det bästa!:)

Nu ska ja ha en bra dag hoppas ni där hemma i sverige har en bra kväll:)

Kommentarer
Postat av: Kit

helLooOO...welcome to the world of cyber :D

Ringa ding ding ding! HAHA aah ja döööör, stackars the bride! tänker vi röd sexig klänning?? eller tänker vi lite mer nertonat med fierca klackar?

2009-05-29 @ 00:35:49
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com/
Postat av: Jacob

Ajja bajja... Inte skolka!

2009-05-29 @ 14:03:53
URL: http://jackarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0