Lämna Sverige

Det var inte en sån svår process och lämna Sverige, det var lite små irriterande med all pappers arbete och sånt skit men förutom det va det OK.  Självklart saknar jag vissa människor där hemma, *MUAH* till er:)

Fast jag tror nog jag lämnade sverige FOR ALL THE WRONG REASONS, men nu är jag här och får fortsätta med det jag gör:) Trivs relativt bra här och har hittat mig min lilla familj som gör mig glad!:)

Det var en helt vanlig dag, ja var SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ uttråkad jag tror inte ni förstår hur UTTRÅKAD JAG VA, eller ni kanske förstår eftersom ja lämande landet:P va lagom less på Sthlm oxå:P   Läste lite om utomlands studer, gjorde en massa research om det hela. Sa inte så mkt till någon, sökte till skolan jag ville och kom in, inom loppet av 5 månader lämnade jag kära Sverige, kommer aldrig glömma den där pirriga känslan i magen samt rädslan för allt nytt som väntade mig.

Men nu är man här och vart här i några terminer samt MÅNAG HÄRLIAG PARTY NÄTTER  och nått one night stand här o där:) 



Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: okej du får lycka till så mkt med tentorna:)

2009-06-02 @ 03:36:02
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Thess

Hej hej. Kul att höra att du gillar min blogg :)

Vet dock inte riktigt om den skiljer sig från andras men det är ju trevligt i så fall ;o)

Nu får du ursäkta men jag är ju ny på din blogg.

Varför Mr. Incognito? Har fått den uppfattningen att du är en tjej så...

Och bor du inte längre i sverige? Vart tog du vägen? Bilden var jättefin med polen och utsikten, ser ut lite grann som Grekland. Vad är det du gör? Pluggar? Jobbar? Förlåt, många frågor vart det. Tycker nog din blogg är lite udda den med :oD

Kram kram/Thess

2009-06-08 @ 10:28:12
URL: http://mistythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0