Hemma efter min dejt

Dejten började kl 12 på dagen och nu e hon 7.30 på kvällen och är så glad över att vara hemma. Jag hade på mig ett par super skinny jeans och en vit djup v-neck t-shirt, enkelt men ändå bra för dagen:)  Han kom och hämtade mig i sin jätte fina svarta MERCEDES BENZ.  Vi hade det trevligt, åkte till en trevlig park  och hade skoj:) Dejten varade dock inet så länge, han fick ett samtal från jobbet och va tvungen att åka tibax, vilket var lungt för min del. Men han var en bra gentleman, öppnade dörrar, gav komplemanger, t.o.m öppnade bil dörren varje gång jag skulle ut ur bilen:)

Efter dejten gick jag o möte upp nåra vänner, snackade skit och bara umgicks en kort stund. Efter det gick jag och en annan vän till Barneys New york, vilket är en klädbutik med olka märken, allt från YSL, Prada, Dior, Givenchy och massa mer! :) Hon skulle lämna tibax ett par jeans som hade gått sönder efter bara enast 2 dagar, vilket är konsitgt när hon betalde nästan 200 dollar för dem. Sånna jeans tycker man ska ha bra kvalite och hålla längre. Efter det drällde vi runt i stan och hade skoj, vi båda fick komplemanger dagen ut för vårt hår vilket var skoj att höra, men inget nytt dirket:P

Nu ska jag försöka plugga lite men vi höres imorgon gott folk:)

Bild på skyltdockorna i Barneys New york.



Kommentarer
Postat av: Josse

Sv: Gick dejten bra då =)?

2009-06-04 @ 07:39:50
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: F

Hoppas du hade kul! =)

Ska du hitta på nått kul idag då??

KRAMIS!

2009-06-04 @ 09:36:44
URL: http://lippies.se
Postat av: Samira

haha vad gullig du är! Why thank you very much!

2009-06-04 @ 09:46:12
URL: http://samajra.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: hehe okejs ;)

2009-06-04 @ 10:03:01
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahahha nä precis! Men ist kan ni ju ha en "wild night"..kanske köra en "paris hilton" o betala en paparazzi!! ;D haha!



hahaha ja precis..men en sånt gentleman..öppnar dörrar ;O ska ja skälla på min sambo, de gör inte han minsann..bilen brukar rulla innan jag hunnit stänga min egna dörr haha! ;D men ska ni träffas igen då?



haha fasen får ni massa komplimanger..´nu vill jag ha bild!! :)



joo, helt okey..om ja inte hade haft så dinga chefer haha! idag måste ja fixa massa papper å sån skit, tråkigt..sen blire jobb..va ska du hitta på..eller har du natt nu..fan jag blir förvirrad ;D haha

2009-06-04 @ 10:04:44
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Kitten

Hiiii

Oj Oj Oj, sån ska man ha hemma fan....fast vänta...I DO :P

Orka, vadå köra den?? vill du DÖ? take it easy-breasy!

Vad händer ida då?

Ush speaking of underwear vad ska man kör apå lixom...spets, cleancut, sexy, cute? maybe all of it? ush dilemmas haha

Have a nice day!

2009-06-04 @ 12:37:52
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com
Postat av: Miss J

Hihi, lovely day! Nice att du hade det trevlig på dejten! ;)

2009-06-05 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0