Vandrade somntablett....

Sa skulle jag forklara min larare for nagon. Har precis tagit mig genom min 2 timmars LAAAAAAAANGA naturkurs for dagen. Med all min kraft och energi forsokte jag verkligen att inte somna men det var saaaaaaaa svart! Lararen e valdigt "egen" om ni forstar vad jag menar och valdigt pratglad om allt som far en att somna. Snart ska jag ta mig till kafeterian och kopa min alskade Chailatte sa att jag vaknar till lite och kan forbereda mig for min nasta lektion. Far hoppas jag inte somnar pa hennes lektion iallafall:P  Ajuste det sitter en snubbe brevid mig i klassen som har en riktigt cool ogonfarg. Dem e lika bla som varghundarna typ el va fan man ska kalla det nu:S
Aja ska dra vidare nu till min alskade chai:) Later mina hamstrar:D

Yours HBIC



Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Hahahahha vandrande sömntablett shit, det måste va riktigt jobbigt. Lycka till, du e duktig som tar dig dit!



PUSS

2009-09-24 @ 13:59:39
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0