skriva ett brev ....

Fan det var längesen jag skrev ett brev och nu måste jag skriva ett och skicka det till CSN! Skolan börjar snart och dem har begärt efter ett brev där jag skriver en del saker om när jag blev sjuk och massa sånt skit. Det tog mig ca 30 miuter att skriva skiten men nu e den klar och jag ska ner till Fedex för att faxa iväg den, så csn får den PRONTO eftersom skolan börjar nu på måndag, yes om 5 dagar börjar höst terminen och jag e ej klar med allt som måste fixas:S Känner mig lagom stressad:S men men....

Nu måste jag bara hitta lite energi så jag kan ta mig till tingshuset för att plocka upp ett dokument som behövs för att slippa en person. Trodde den skiten redan hade blivit avklarad men TYDLIGEN inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte den bästa bilden men whatever

Yours HBIC


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Hoppas allt sånt går bra vännen! håller tummarna



Å TACK för all din uppmuntran å fina ord! wiiiee snapar all over the place hihi



PÖSS

2009-09-17 @ 23:51:37
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0