Skottlossning.....

Kom nyss pa att det var skottlossning vid mitt omrade i stan i lordas. Lite laskigt tycker jag! Tror nog det var drogrelaterat elle natt sant skit, man vet aldrig i detta land! Lite konstigt tycker jag anda, personen som skot hade tydligen inga problem med att visa sig sj el vilja halla sin identitett hemig, med tanke pa att jag bor i den delen av stan dar manga utav stans barer samt klubbar ligger sa det e alltid en massa manniskor ute speciellt pa helger. Inte for att jag bryr mig, gor val jobbet lite lattare kanske for poliserna.

Yours HBIC

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Herregud altså, fett scary! Va försiktigt love!

2009-09-24 @ 14:01:06
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0