Precis kommit till skolan....

Godmorgon, forst maste jag borja med att uttrycka mitt hat for skolans parkering! Det ar drygt och jobbigt att hitta en j#vla parkeringsplats har, don't get me wrong, det finns en massa platser men det e alltid upptagna. Man kanske maste borja komma till skolan innan solen har borjar skina om man ska ha tur. Efter jag har cirkulerat i 25 tusen ar hittar jag en plats:)

Har 45 minuter kvar innan min lektion borjar och det ar engelska, NEJ jag ser inte fram emot den. Anledningen ar att jag har haft denna larare forut och jag vet HUR jobbig hon kan vara med sina krav och gud vet vad, men det blir val att bita ihop! Nu ska jag surfa runt lite pa natet och kolla efter en massa skit innan min lektion borjar.

Yours HBIC


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Ååhh tack dsamma sweetie, blir alltid lika glad fan!!



Å shit, skolan e inte lätt altså!! KRAAAM!

2009-09-22 @ 22:30:54
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

lagom skrämmande? sjukt skrämmande ksulle jag vilja säga.. men jag är inte bättre själv. haha.

2009-09-22 @ 22:55:24
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0