Ny dag...

Ny dag fräsh start bokstavligt talat. Igår hade jag migrän och det gjorde så ont, hade ingen energi, va spyfärdig och ville bara gråta av smärta! THANK GOD DET ÄR ÖVER!!!!!!!! Fattar fan inte hur vissa människor lever azzå dag in och dag ut som får migrän ofta. Jag hade fan blivit en tablett missbrukare el nått om jag hade fått det ALL THE TIME.

Nu mer trevligare saker, vart och handlat en massa mat vilket har vart väl behövt. Tror mig, vårt kylskåp har känt sig ensam och väldigt mager utan nått i den:P BUT NOT anymore:) Hur mkt mat som helst:)

Nu ska jag tittat på Oprah W som intervjuar Whitney Huston för första gången efter alla hennes skandaler. Men tyvärr så håller inte hennes röst längre:( Men det är vad KNARK gör med en, so never use it!


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Jag blir ALLTID så himla glad av dina kommentarer och måste bara säga TACK! :)



Skönt att din migrän e over, måste va pain asså! Å shit, måste se den intervjun ju.. asså whitney houston kan inte ta höga toner längre verkar d som, såååå synd :(



PUUSS

2009-09-16 @ 16:17:38
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0