Köra, KFC,Mcdonalds och sen parken :)

I den ordningen har min dag typ varit idag:) Härliga 30 grader sol ute så hemma kan man ju inte sitta. Lånade min kompis bil idag och körde till KFC först, inte för att jag är så förtjust i dem men min kompis H döööööör för dem, det e typ hennes tredje hem:P Efter dte körde vi till Macdonlads för att frossa ytterliggare, som ni märker gillar vi att äta:) Food is my best friend och sen alkohol, fast bara ibland hihi:P
Efter donken körde vi till en skön park där vi solade, inte för att jag behöver sola men älskar känslan av solen mot min hy:) Sen skadar dte aldrig att se alla heta halv nakna killar som springer runt helt blöta och sexiga grrrr :)

Yours HBIC

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Åååhh va aviis ja bliir på dig. För det första KFC, har aldrig käkat där men blir så sugen så ja dör och sen donken melove å sen den jävla väärmeen för att inte tala om alla heta killar, damn asså... det blir DUBBEL SNAP!! haha



Puss

2009-09-19 @ 14:45:17
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0