Från min San Fran resa:)

När jag väl landade i San Fran och lämnade flygplasten var det SKIIIIIIIIIIT kallt, jag kom från ett varme klimat i usa till San Fran som e en varm stad men vindarna är ju inte NÅDIGA nånstans:P Fast jag bodde i ett rikgt nice hotell så vid den fronten kan jag inte klaga:)

Här e lite bilder
Jag var endast i San francisco över 3 nätter men jag reser aldrig lätt:P



Welcome to San Fran Baby:)



Inne i hotellet:)



access to my hotellroom APPROVED baby



va sån JÄVLA lång kö varje gång jag ville åka så det blev ingen tur tyvärr...



SHOP SHOP SHOP until u drop suga



Finns en massa fler bilder men orkar inte :P

Yours HBIC


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Oh kul me bilder:) Bara du som fattas på dom :)

KRAM

2009-09-17 @ 23:55:01
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0