Trevlig fredag...

Nu har jag äntligen kommit hem, klockan är 5 på morgonen och jag är lagom berusad vid detta tillfälle:P Kvällen började trevligt, vi gick hem till en vän och drack Champange, minglade och lärde känna nytt folk:) Vi var hemma hos honom i cirka 2 timmar, sedan gick vi vidare o dansade. När vi lämnade lägenheten så sades det hej då till lite olika folk, och han som ägde lägenheten kramade om mig och började små tafsa lite, vilket jag inte brydde mig om för att han var väldigt söt. Vi gick vidare till en lounge, drack drinkar och hade det trevligt. När klockan var strax efter 2 så gick jag vidare till min kompis och drack lite rött vin snackde skit och hade lite mer seriösa samtal, ni VET när alkoholen kickar in så kan det gå till lite oväntat, men det var mkt trevligt:) När flaskan var slut var det dax att ringa efter en taxi, fem minuter senare var jag hemma, nu e det dax att sova, hoppas ni där hemma i Sverige får en trevlig lördag:) 


Kommentarer
Postat av: Kitten

Mingel Mingel, do I smell the new Carolina Gynning :P

2009-05-30 @ 15:48:33
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0