Kl: 19:20

Nu är kl 19.20 och ja har precis kommit hem, vädret var underbart, härliga 27 grader med stark sol och inga vindar:) Så lagom mörkare har man ju blivit kan jag garantera er. Gick förbi Betsey Johnson kollade på lite smycken med min vän samt lite olika skor och klänningar, Betsey Johnson är en butik med massa fresh, fierce och roliga kläder:) 

Satt vid vattnet och åt min glass och snackade allmänt skit, en rolig sak med att vara fler språkig är att man kan snacka skit om folk, i detta fall om amerikaner på svenska och dem FATTAR NOLL! Fast man ska vara försiktig. Var ute med en vän o dansade en kväll och vi snackde skit, killen vänder sig om och säger "OMG pratar ni svenska?!, jag och min vän stirrade på varandra och hoppades på att vi inte sagt något dumt som han har hört.

Tycker denna skylt är fin så jag tog en bild, den är dock lite suddig. 



Kommentarer
Postat av: Kitten

Det är då man helt plötsligt byter till teckenspråk så får snubben tro att han hörde röster i sitt eget huvve

2009-05-31 @ 01:01:29
URL: http://kitten2tiger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0