FÖRSENAD!!!!!

Nu sitter jag och skriver när jag egentligen borde springa till skolan, kl e strax efter 10 och ja hade lektion redan kl 8. Jag har varit alldeles för lat denna termin och SKOLKAT waaaaaaaaaay too much! Men det är väl ingen ideé och stressa över det nu, får väl hitta på en lögn till mina lärare som vanligt, fejka en doctors note eller nått sånt.
Jag har ju skadat min rygg och går till läkaren ofta, har blivit rätt tight med tjejen som jobbar i receptionen hos min läkare och hon brukar ge me falska läkar intyg så ja kan skolka och inte bli utslängd från min skola. Ibland är det så skönt o vara i usa istället för sverige.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah vadå hustler??? hahahahah love ya biatch

2009-05-27 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0