Skön dag

Idag har vart en avslappnad och trevlig dag:) Har vart ute i stan och vandrat och umgåts med syrran och kusinen. visat dem runt lite, shoppat  och ätit. Så det blev inge riktigt midsommar firande för min del, hade tänk grilla lite men grillen va upptagen så var det.
Vädret var skönt men sen så började dte regna lite, vilket var hemskt, hoppas det inte kommer bli sverige väder här borta nu hehe:P
Va en sväng förbi tingshuset och fick dokumenten jag behövde för att bli av med en människa, nu måste jag bara fylla i allt, och det e en JÄVLA massa papper som ska skrivas men det e OK, så länge personen FÖRSVINNER!

Nu ska jag dusch och funderar på om jag ska stanna hemma el gå ut en sväng och lämna syrran o kusinen hemma framför tv:n. Va tycker ni, kan man lämna dem el?

ha en bra lördag där hemma.

Lite bilder från idag



Från 35 våningen, o lagom monligt




Kommentarer
Postat av: Carma

Vi firade typ inget igår, vi körde inomhusgrillen och kollade lite filmer.

Idag blir det Öland och sommarstugan, svärmor är där och hon fyller år :-)

Vad ska du göra idag?

2009-06-20 @ 10:10:22
URL: http://carma80.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Cool stol :)

2009-06-20 @ 21:57:51
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Thess

Hallå hallå. Hoppas ni har det bra.

Här har det vart bra, det vart roligt igår sen på midsommar, jag fick dock skjuts hem av en vän som var med, kände att det kunde vara skönt att få komma hem och vakna upp i våran egen säng. Sambon stanna kvar då han ändå skulle till sina föräldrar och styra lite dagen efter :) Har väl egentligen inget emot att sova borta bara det att vi har ju katter så jag tycker det är rätt skönt o komma hem och inte lämna dom mer än ett dygn + att det är skönast att sova hemma och vakna hemma framförallt :D

Han mor fick komma hem över helgen men ska tillbaka på söndag och ta lite mer tester.



Ta hand om dig. Kram

2009-06-21 @ 00:15:01
URL: http://mistythess.blogg.se/
Postat av: sandra

Jag har målat en massa och ridit lite :) själv då?

om du är intresserad adda min msn; [email protected]

2009-06-23 @ 00:10:27
URL: http://sandruwsiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0