En sån dag...

Idag är en sån dag, där man känner för att berätta vissa saker om sitt liv men det GÅR bara inte. När man kommer från en viss kultur och ett land är vissa saker tabu och ens föräldara kommer inte el vill inte förstå. Det är många månger jag tittar på andra männsikor och önska att min familj var sådan el att jag tillhörde dem istället för min egen. Jag menar, ja älskar min egen familj och jag har haft en väldigt bra barndom och uppväxt så länge man är tyst och lever efte deras normer.

Vad ska jag göra? Föralltid bara vara tyst och inte säga så mkt... Det går inte heller, efterosm det finns visa förväntningar som måste uppfyllas. Aja, ja vet inte, får se va som händer, Hade en period när jag kände, vill ja verkligen leva med den jag är?

Nu ska jag dricka mitt te och bara ta det lungt och inte tänka nå mer på detta. ha ne bra söndag natt där hemm, min söndag börjar nu.




Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha yes!! ;D



hahahahhahahaa ja verkligen! dom bara slänger sig å spelar teater, blir ju förbannad, jäkla veklingar hhaha! hahha ah kanske kan hålla med om de men för sjutton de är ju en hockeyspelare du ska ju!! Helt klart!! de är muskler de..nästan "amercan muscels"!! :D hahaha annat än de tanigaspringpöjkarna:D höhö!



hahahhaa ja å de är ju sååå heemskt hahahah ;D shit, dessa hemska flashbacks hahaha ;D



hahahha oooyeees hahahha eller bara lurade, vem vet..ja minns ju inget hahaha :D



hehe ja överraskad till de postiva då hoppas jag haha ;D



men va faaan.. BÖRJAR din söndag nu..helvete jag som gått runt o vart glad för jag "vinner en dag"..jag förlorar ju en dag varje dag :O aaah!! hehehehe

2009-06-08 @ 01:24:05
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Fan vilket lyx du har... shiit skönt o slippa sverige



aa nu har jag lugnat ner mig o fått va lite social, planerat klart min B-day och sen fått skriva ett inlägg svara på kommentarer hehhe

2009-06-08 @ 02:01:22
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: hehe jag har inte tagit studenten:P

2009-06-08 @ 02:10:47
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: S O M M A R U N G A R N A !

SV: HAHa, eller hur?

Allt bra annars då ?

KRAMAR

2009-06-08 @ 06:37:46
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Miss J

You are fab just the way you are, darling. Never forget it!

2009-06-09 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0